תיקון ואחזקת גגות | תחזוקת עבודות עץ

תיקון ואחזקות גגות | אחזקה ותיקון עץ

פרגולות ודקים עלולים להתבלות עם השנים. מדובר בתהליך טבעי. מוצרי עץ הנמצאים מחוץ לבית חשופים לפגעי מזג האוויר, חשופים לשמש, לגשם להשקיית ממטרות וכדומה, עלולים לסבול ממזיקים ועלולים להישרט עקב גרירת חפץ כבד עליהם (דקים). תחזוקה נכונה משמרת את רעננות המראה ואת עמידות העץ ומונעת ריקבון, שברים, סדקים ועוד. כמו כן, גגות ישנים שאינם מקבלים מענה מקצועי ותחזוקה שוטפת עלולים לגרום לבעיות מצטברות.

תחזוקת פרגולות ודקים

ברנשטיין פרגולות ודקים ממליצים לכם בחום לבצע פעולות תחזוקה לפרגולות ולדקים בטרם עונת הגשמים, זאת על מנת למנוע את נזקי הרטיבות הקשים היכולים להיגרם לעץ. עבודות התחזוקה כוללות צביעה וטיפוח של הפרגולה / הדק המייצרות עמידות לאורך שנים ומראה רענן וחדש. הטיפול מקנה את ההגנה הדרושה בפני מים, שמש קופחת ומזיקים. תחזוקה מקצועית מסייעת למניעת סדקים ושברים מיותרים.

תיקון ואחזקת גגות

עובש, ירוקת ופטרת הם רק חלק מהנזק הנגרם לגגות ישנים בני עשרות שנים. הרעפים מתלכלכים מנזקי הזמן, ממזג האוויר, מלשלשת הציפורים ומהבלאי הטבעי. העלים הנסחפים עם מי הגשמים עלולים לסתום את מעברי מי הגשמים שעל הגג ולמנוע את זרימתם החופשית למטה. כל אלה יכולים לגרום לנזקי איטום בגג ולהתפוררותו, ולכן חשוב מאוד לדאוג לתיקון הגג ולחידושו.

ברנשטיין פרגולות ודקים מספקים שירותי תיקון וחידוש של גגות רעפים. השירות ניתן על ידי מומחים מהשורה הראשונה ומתבצע על ידי מכשור מתקדם ככל הנדרש. החידוש כולל שטיפה של הגג בלחץ מים וביצוע טיפול בחומרים ייעודיים המסירים לחלוטין את שכבות הלכלוך שהצטברו. במסגרת תהליך העבודה, מבצעים עובדי החברה המנוסים סריקה כוללת של הגג, ובמידת הצורך מבצעים את העבודות הבאות: ניקוי מרזבים, החלפת רעפים שבורים / סדוקים ואיטום רעפי רוחב בחומרים אקריליים. יש לציין כי הניקוי מתאים גם לרעפי חרס. עם סיום העבודה הגג נראה חדש לגמרי, מוכן ומזומן לקראת החורפים והקיצים העתידים לבוא.

 

 

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן