פרגולה למרפסת

פרגולה למרפסת מעץ: עצות, טיפים ומידע חשוב

פרגולות למרפסת מהוות תשובה נפלאה לכל בית פרטי המעוניין ביצירת מרחב נעים למנוחה ולמשחק בגינה ובחצר. פרגולה מעץ נחשבת מוצר דקורטיבי, איכותי ועמיד המוסיף לעיצוב מרחב המחייה נוי ויופי. תכנון מראש, בנייה מקצועית ואחריות התקנה מספקים איכות חיים פרקטית לצד אסתטיקה יפהפייה. פרגולה עשויה לרוב מעץ אורן, מעץ גושני או מעץ דו שכבתי. האורן מקנה מראה עדין לעומת העץ הגושני המקנה מראה מסיבי יותר והעץ הדו שכבתי מעשיר את המרחב בעיצוב נקי ומהודר.

פרגולת עץ למרפסת עם בריכה - ברנשטיין פרגולות

טיפים מבעלי מקצוע מוסמכים

מבנה הצללה כדוגמת פרגולות למרפסת אמור להתאים לצורכי בני הבית. שיחה באשר לדרישות המבנה מלווה את הביקור של נציג העסק בבית הלקוח. ההתאמה נוגעת ברמת הפרקטיקה ובחלום העיצובי. שלבי התכנון של פרגולות למרפסת שמש מהווים את הבסיס להתקנה ולשלב הקירוי, ותכנון בעלי ניסיון בתחום, בשקיפות מלאה מול הלקוח, מונע עוגמת נפש מיותרת בעתיד.

לעתים נדרש אישורו של מהנדס הבית לבניית פרגולה למרפסת, ומוטב לברר את הנושא עוד בשלב התכנון, לפני ההשקעה הכספית, משום שאישור כגון זה עלול להשפיע על מחיר ההתקנה. מקרה כגון זה יכול להיווצר כאשר עולה הצורך בבדיקת הקונסטרוקציה בשל חיבור המותחנים של הפרגולה לתשתית הבטון. בין היתר נבדקים פרמטרים כגון משקל הפרגולה ושיטת הבנייה של הבית.

פרגולה למרפסת מעץ – הגנה ושימור

חשוב כי קורות הפרגולה יעברו טיפול המגן על חומר הגלם. בתהליך האימפרגנציה מחוטא העץ ומועשר בחומר המגן עליו מפני לחות, מזיקים, נזקי מזג אוויר וריקבון. מומלץ לעשות שימוש בקורות שעברו תהליך זה גם אם מדובר בפרגולה מקורה (חשוב לברר לגבי יתרונות וחסרונות באשר לקירוי המומלץ לסוג הפרגולה ואפשרויות העיצוב הקיימות). כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע באשר למריחת זפת המומלצת על חלקי העץ שיהיו חשופים למים באופן קבוע.

המראה האסתטי יתקבל כאשר קורות העץ ישויפו וישומנו על ידי חומר מתאים, והתחזוקה הנדרשת שתלווה את הפרגולה בעתיד, תשמור על עמידות הקורות ועל מראן הרענן (צביעה תקופתית בשמן בהתאם להוראות מתקיני הפרגולה בהתאם לסוג העץ).

פרגולה מעץ למרפסת - ברנשטיין פרגולות

פרגולה למרפסת קטנה

פרגולה למרפסת נראית במבט ראשון כמבנה פשוט שקל להרכיב, אך האמת היא שעל מנת להתקין אותה בצורה הנכונה ישנו צורך בחברה מקצועית, אמינה ומנוסה. המבנה עצמו מורכב ממכלול ייחודי של מוטות וקורות אשר יחד יכולות ליצור את המתקן האיכותי והמעוצב אשר יגן עליכם ועל המרפסת שלכם מפני השמש או אפילו מפני הגשם ורוחות עזות. הבניה עצמה של הפרגולה מבוססת על משתנים רבים, זאת בהתאם למיקום אשר נבחר עבורה.

בשעה שמתקינים פרגולה למרפסת חשוב לשמור על כל כללי בטיחות בגבהים. דבר החשוב מאוד כיוון שהמבנה עצמו ייתמך על ידי קיר הבית בלבד. עליכם יהיה לבחון מספר גורמים על מנת לאפיין את סוג הפרגולה אשר מתאימה לכם ולמרפסת שלכם.

  • מה הם השימושים העיקריים שלכם במרפסת? האם אתם עושים על האש? או שמא מעדיפים לשבת שם ולנוח?
  • האם הפרגולה נועדה להגן עליכם מהשמש, או גם מהגשם?
  • האם אתם מחפשים הצללה חלקית או מלאה? או שמא אתם מעוניינים לשמור על אופציה של פרגולה מתכווננת לפי ראות עיניכם?
  • מה שגרת התחזוקה שלכם? האם אתם מוכנים לתחזק את הפרגולה לעיתים, או האם אתם מעדיפים פרגולה אשר לא תדרוש תחזוקה כלל?
  • מה הקו העיצובי המנחה שלכם? האם אתם מעדיפים את המראה הביתי והחמים או את המראה המודרני ומינימליסטי?
  • מה הפרגולה שתשרוד לאור תנאי מזג האוויר שבאזורכם? האם כל חומר יתאים לפרגולה אשר מתמודדת עם תנאי רוחות עזות?

אל תתפשרו על הפרגולה למרפסת שלכם

בעת שאתם בוחרים פרגולה למרפסת או לגינה, חשוב שלא תתפשרו על איכות החומרים ממנה היא בנויה ועל הצוות המקצועי אשר יבצע את ההתקנה וההרכבה שלה. כך תוכלו להיות בטוחים כי הרכש החדש שלכם ישמש אתכם לאורך שנים רבות בצורה הטובה ביותר. אנו בחברת ברנשטיין פרגולות ודקים נשמח לסייע בבחירת הפרגולה וההרכבה שלה במועד שתבחרו. אנו מעודכנים בכל החידושים הארץ ובעולם בתחום בניית הפרגולות, הן בציוד והן ברמת חומרי הגלם. נשמח להציע לכם את שרותינו בכדי לספק בעבורכם את השירות האיכותי והיעיל ביותר שניתן.

פרגולה למרפסת מעץ איכותי במחיר משתלם במיוחד

פרגולה למרפסת שמש

אין ספק כי פרגולה למרפסת שמש תהיה התוספת המושלמת שתשדרג באופן משמעותי את השהיה שלכם בה. אנו בחברת ברנשטיין פרגולות, מזמינים אתכם להבטיח את הקמתה של הפרגולה האיכותית ביותר, זאת על ישי שימוש בחומרי הגלם האיכותיים, החזקים והעמידים ביותר. הצוות המקצועי של חברתנו ישמח לעמוד לשירותכם בכל ולסייע בעיצוב והתאמתה של הפרגולה באופן מושלם לטעם העיצובי שלכם, לתנאי השטח ולסגנון העיצוב של הבית או אפילו המשרד שלכם. אין סיבה להסס, פנו אל חברתנו והבטיחו את הקמתה של פרגולת החלומות שלכם!

פרגולה למרפסת שמש – הפתרון האידיאלי לאירוח מושלם

מאז ומתמיד אנשים רבים בחרו לרכוש בתים הכוללים מרפסת, או להשקיע את כספם ובשלב מסוים להוסיף את מרפסת השמש המושלמת להם. באותו אזור פתוח ונוח ניתן לארח חברים, לנוח בסופו של יום ארוך ואפילו להניח מתקלה כביסה. אך על מנת לוודא כי השמש לא תציק והגשם לא יפריע, מוטב יהיה להוסיף פרגולה למרפסת שמש. פרגולה זו תסייע ביצירה האווירה המושלמת לאירוח ותשלים את העיצוב של הבית במלואו.

עכשיו זה רגע האמת, פנו אל חברה מקצועית ומנוסה בבניית הפרגולות ווודאו כי היא תוכל לסייע לכם ביצירת העיצוב הנחוץ לכם, כך תוכלו להבטיח כי המראה של הפרגולה החדשה שלכם ישתלב בצורה מושלמת עם המרפסת והנוף. צרו בעבורכם ובעבור האורחים שלכם את פינת הישיבה המיוחדת ביותר, בה ניתן לנוח וליהנות מתחושה של שלווה, רוגע ואווירה של חופש ונינוחות.

בוחרים באיכות – פרגולה למרפסת מחיר מבצע למתקשרים דרך האתר

הקמתה של פרגולה במרפסת שלכם דורשת את עבודתם הנאמנה של אנשי המקצוע המיומנים ביותר. הם יהיו אלו אשר יוודאו כי הפרגולה תהיה מקובעת במקומה ולא תעוף גם בעת שנושבת רוח חזקה במיוחד וכי המבנה נשאר יציב ולא מסכן אתכם והאורחים שלכם. חברת ברנשטיין מובילה את תחום הקמת הפרגולות ושמחה לעמוד לשירותכם בכל, זאת גם בעיצוב המבנה הייחודי הזה וגם בהקמתו בצורה המקצועית ביותר.

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן