בניית פרגולות בצפון – מהו העץ המומלץ?

בניית פרגולות דורשת אנשי צוות מקצועיים משום שמדובר בהתחייבות לתשתית עמידה המספקת את בסיס הפרגולה, לעיצוב ייחודי העונה על הצרכים של הלקוח ולבחירה מתאימה בחומרי גלם איכותיים מתוך מגוון סוגי העץ תוך התחשבות בחלום העיצובי של הלקוח.

ברנשטיין פרגולות ודקים אמונים על שירות מיטבי ומקצועי המבוסס על עשרים שנות ותק באזור הצפון. בניית פרגולות בחיפה והצפון על ידי אנשי הצוות של ברנשטיין מלווה בתכנית עבודה המתחילה בקונספט הרעיוני של הלקוח, ממשיכה באבחון האזור להתאמת הפרגולה, דרך התכנית ההנדסית של הבית, אם יש צורך בכך, ועד להתקנת הפרגולה ממיטב חומרי הגלם עד לתוצאה הסופית בשטח. בניית פרגולות בצפון על ידי הצוות המקצועי של ברנשטיין פרגולות ודקים מלווה באחריות מוצר ובאחריות התקנה.

בניית פרגולות בצפון – האם סוג העץ קובע את עמידות הפרגולה

תקנים מחמירים וחשיבות הבטיחות מעמידים קריטריונים ברורים לאיכות העץ. בניית פרגולות בצפון מבוצעת מעץ גושני, מעץ אורן או מעץ רב שכבתי ברוב המקרים. לכל אחד יתרונות וחסרונות. העץ הגושני נחשב עמיד אם מתוחזק כראוי, הוא מאופיין בקורות עבים המייצרים מראה גס וטבעי ועל פי רוב הוא מיוצר מעץ גושני לבן. מראה הפרגולה מאופיין בקורות סדוקות היוצרות טאצ’ פראי ודקורטיבי. עלותה נמוכה יותר מעלות הפרגולה מהעץ הרב שכבתי.

בניית פרגולות בצפון מעץ רב שכבתי מייצרת מראה אלגנטי וייחודי. שכבות עץ דקות מודבקות זו על זו ובכך נוצרת קורה אלסטית שמאפשרת גם יצירת קשתות, אך עלותו של המוצר גבוהה יותר. לעומת שני אלה נמצא את פרגולת עץ האורן. עץ האורן נוח לעיצוב וקל לעבודה.

ברנשטיין פרגולות ודקים מציעים לקהל לקוחותיהם מגוון עיצובים מעצים שונים. שיחה בשקיפות מלאה מעלה את היתרונות והחסרונות בפני הלקוח תוך התייחסות לתנאי השטח, לצורכי הלקוח ולקונספט העיצובי שבו הוא מעוניין. הצוות המקצועי מלווה את הלקוח לאורך כל תהליך ההתלבטות, מייצר את הפרגולה ואחראי על התקנתה עד לתוצאות הרצויות.

 

מעוניינים בפרטים נוספים ללא התחייבות?


מתעניין בהתקנת פרגולה בחיפה והצפון?
ברנשטיין פרגולות ודקים –

בונים איכות וסגנון 04-8257057

 

 

פרגולת עץ בצפון הארץ שהותקנה עי ברנשטיין פרגולות בעמ
פרגולת עץ בצפון הארץ שהותקנה עי ברנשטיין פרגולות בעמ

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן