עיצוב פרגולות מעץ אורן, גושני ודו שכבתי

פרגולות בצפון – בחירה בעץ המתאים

הצורך בהצללה ובקירוי אינו מהווה את הסיבה היחידה לבניית פרגולות בצפון, אם כי כאשר מדובר באזור שיחסית רווי במים במהלך עונת החורף, הרי שהחיפוי דורש התייחסות מקצועית משמעותית. פרגולות מהוות כיום את אחד הטרנדים העיצוביים היפים יותר לגינה ולחצר הבית, זאת אם מדובר באיכות עבודה וביצירתיות של אנשי מקצוע מוסמכים.

עיצוב פרגולות בצפון מעץ אורן, גושני ודו שכבתי

קיימים כמה סוגים של עצים שהציבור הישראלי מעדיף לבניית פרגולות בצפון ובחיפה בפרט. עץ האורן משחק תפקיד משמעותי בתחום, העץ הגושני אינו נמצא רחוק ממנו בסדר העדיפויות והעץ הדו שכבתי שולט גם הוא הגזרה.

עץ אורן עדין

עץ האורן נחשב עץ רך בשפה המקצועית, אך הוא חזק דיו כדי לשמש את מבנה הפרגולה. תכונותיו מספקות יתרונות וחסרונות שונים. עלות העץ ועלות העבודה מעלים אותו לראש הרשימה, אם כי טיפול שאינו נכון עלול לגבות מחיר מאוחר יותר. עץ האורן נזקק במריחה של שמן לעץ רך, ומעבר לכך חייבות הקורות לעבור תהליך בו מוחדר חומר לעץ המקנה את החיטוי הנדרש ומייצר עמידות כנגד תנאי החוץ והטפילים.

עץ גושני קשה

המראה הכפרי משחק במקרה זה תפקיד משמעותי. המסיביות של קורות העץ מורגשות בצורה חד משמעית. העץ גס, הקורות עבים. העץ הגושני הלבן נחשב המוכר ביותר בארץ ומראהו הפראי משתלב בצורה מושלמת עם הנוף הצפוני של ארצנו. פרגולות בעלות מראה יוקרתי יותר נבנות מעץ גושני מסוג האלון המאופיין במראה ייחודי ונדרש בעיבוד אינטנסיבי יותר.

פרגולות מעץ דו שכבתי

סיור באזורי בניית קרקע באזור הצפון ובחיפה בפרט מציג תמונה דקורטיבית. פרגולות בחיפה המיוצרות מעץ רב שכבתי מקנות לאזור החצר והגינה פתרון אולטימטיבי להגנה מפני השמש והגשם (תלוי בסוג הקירוי הנבחר) לצד דקורציה מהודרת בעלת קווים עיצוביים נקיים בגוון צהבהב לבן בהיר. המוצר עשוי שתי שכבות עץ לבן- עץ אשוח, המודבקות זו לזו בתהליך ייחודי המקנה לו עמידות גבוהה. גוון העץ הינו צהבהב לבן בהיר, העץ נחשב עדין אך העיבוד מקנה לו חוזק ומקשיח אותו.

 

חדש – פרגולות לבנות

לגלריית תמונות

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן