סוגי דקים לגינה

בחירת הדק המושלם

בחירת דק לגינה היא אחת הבחירות שישנו את עיצוב הבית שלכם. אין כמו גינה ציורית וטבעית ודקר מוסיף הרבה חן לגינה וגם הרבה נוחות. במקום להציב ריצוף חוץ או פרקט שיכול להיהרס, דק מהווה בחירה אולטימטיבית כאשר מצד אחד הוא מאפשר לכם ניקיון יחסית פשוט ועמידות איתנה ומצד שני הוא נותן לכם את המראה הפסטורלי שאתם רוצים. הדילמה מתחילה כשיש צורך לבחור את סוג הדק לגינה כאשר המבחר לא פשוט.
יש הרבה סוגי דקים לגינה בעיקר בגלל הפופולריות שלהם בקרב הישראלים והשאלות שכל אחד צריך לשאול את עצמו הן של גוון העץ הדק שהוא רוצה והאם בכלל יש דרישה לעת טבעי או דק סינטטי.

סוגי דקים לגינה: על איכות צריך לשלם

  • כמו כל דבר אחר בחיים גם על סוגי דקים לגינה יש יחס ישר בין המחיר לאיכות. ככל שהדק יהיה איכותי יותר כך הוא יהיה יקר יותר ולמעשה יש דקים מעץ שיהיו יקרים יותר מדק סינטטי ולהיפך, דקים הרבה יותר זולים. זו למעשה אחת השאלות שכל אדם שרוצה דק צריך לשאול את עצמו תחילה, האם הוא מעוניין בדק מעץ טבעי או דק סינטטי שיוצר במפעל כדי להתמודד עם כל החסרונות שדקים מעץ מביאים עמם.
  • דק מעץ אמנם נותן מראה טבעי ביותר אך הוא דורש תחזוקה וחידוש, לעומת דק סינטטי שיכול להיות עמיד לאורך שנים בלי צורך לתחזק אותו מלבד ניקיון אחת לכמה שבועות כמו כל חלק אחר בבית.

בחירת דקים מעץ לפי גוון ולפי איכות

אמנם, דק סינטטי נשמע מסוגי הדקים המוצלחים ביותר אך גם מי שיבחר בו וגם מי שיבחר בדק טבעי מעץ יכול למצוא את עצמו עם מגוון רחב של אפשרויות כשצריך להשקיע הרבה שיקולי דעת בבחירה. יש את דק האיפאה שהוא אחד הדקים המפורסמים, הוא גם אחד הדקים היוקרתיים שעמידים לחרקים. לעומתו, דק אורן זול יותר ופופולרי יותר בקרב ישראלים מסיבה זו אך החיסרון שלו היא העמידות בפני השמש הישראלית. 
יש עוד הרבה סוגי דקים לגינה כאשר רוב הישראלים בוחרים לפי העמידות ולפי הגוון שהם רוצים החל מגוון בהיר ועד אדמוני.

 

 

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן