דקים בצפון

בניית דקים היא אמנות בפני עצמה. הצפון, העין הירוקה של ישראל, ניחן במזג אוויר גשום ובטמפרטורות נמוכות יחסית בעונת החורף, כאשר הקיץ גם הוא אינו חס על תושבי האזור והשמש הקופחת מאלצת קירוי במרחבי החוץ. ברנשטיין פרגולות ודקים פועלים במרץ באזור הצפון תוך שליטה וידע באשר לנתונים הטופוגרפיים, סוג הקרקע ותנאי מזג האוויר במטרה לייצר דקים בצפון העמידים בפני נזקי מזג האוויר והאקלים הטיפוסי ומבוססים על תשתית עמוקה, מפולסת ועמידה בפני זעזועים. עשרים שנות ותק משרתים נאמנה את תושבי הצפון.

מעוניינים בפרטים נוספים ללא התחייבות?

צרו קשר 04-8257057

ברנשטיין פרגולות ודקים – בונים איכות וסגנון

[f

דק עץ הוא מוצר חדשני העשוי מעץ אמיתי. הוא מיועד לשימוש בגינה, והוא מגיע עם הרבה יתרונות. דק עץ משלב את האסתטיקה של חומרים טבעיים עם חומר עמיד ובר קיימא. למוצר זה עיצוב ייחודי הניתן להתאמה אישית לפי הצרכים שלך. ריצוף הדק הוא עיצוב שמיועד לגינה. הוא עשוי מעץ אמיתי ובעל עובי דק מאוד. ריצוף הדק יכול לשמש כדי לגרום לגינה להיראות טבעית יותר, ואפשר גם לכסות אדמה או משטחים אחרים בגינה. אם אתם מחפשים דקים בצפון תוכלו לפנות אלינו ״ברנשטטין פרגולות ודקים״ ואנו נתאים עבורכם דק מושלם לגינה שלכם

מהו ריצוף דק?

ריצוף דק הוא סוג של ריצוף עץ המיועד לגינה ועשוי מעץ אמיתי. ריצוף דק נוצר על ידי הפיכת פני השטח של לוח ליריעה דקה. זה מאפשר להשתמש בו בחללים שבהם רצפות עץ מסורתיות לא יתאימו, כמו גינות או מרפסות. ריצוף דק הוא טרנד חדש בעיצוב. זה רעיון נהדר עבור הגינה שלך מכיוון שהיא ידידותית לסביבה וטבעי לגמרי. ריצוף דק עשוי מעץ אמיתי, והוא נועד להיות דק כך שתוכל ללכת על החלק העליון מבלי לפגוע בו. זה הופך אותו למושלם לשימוש בגנים או חללים חיצוניים אחרים שבהם אתה רוצה לשמר את היופי הטבעי של הקרקע מתחת.

עיצוב באמצעות דק

ריצוף דק הוא טרנד חדש בעולם העיצוב. ריצוף הדק מיועד לגינה ועשוי מעץ אמיתי. ריצוף העץ הדק נועד לשימוש בחוץ, אך ניתן להשתמש בו גם בפנים. ריצוף העץ הדק נראה כמו קרש עץ שנכרת לגודלו והוא מונח על גבי הקרקע או על גבי משטח אחר. רצפות העץ הדקיקות עשויות מעץ אמיתי, כך שהם יחזיקו מעמד ולא יתפרקו במגע הקטן ביותר.

לריצוף העץ הדק יש הרבה יתרונות על פני סוגים אחרים של רצפות חוץ. הוא קל משקל וקל להתקנה, מה שאומר שהוא לא ידרוש הרבה עבודה מצד המתקין. גם סוג זה של ריצוף לא ירקב כמו סוגים אחרים של עץ ואין צורך לאטום, מה שאומר שהוא יחזיק מעמד לאורך זמן ללא טיפול מיוחד.

טיפים לבניית דקים בצפון

לרוב יהוו עץ האיפאה, העץ הגושני, עץ הטיק הבורמזי ועץ האורן כחומרי גלם מומלצים עבור דקים בצפון כאשר הבחירה תלויה בעלות המתוכננת, בנכונות לתחזוקה זו או אחרת, בעיצוב ובטעמו של הלקוח. כל עץ דורש חיתוך, ליטוש ועיבוד שונה המשפיעים גם הם על מחיר המוצר וההתקנה. כמו כן, יש לקחת בחשבון את מטרת הדק, כלומר מספר האנשים שהוא עתיד לשאת, והאם עתידים להיות מונחים עליו חפצים כבדים, אדניות גדולות וכדומה.

קיימת חשיבות רבה לפילוס השטח ולהתקנת תשתית יציבה. ברוב המקרים, יהיו קורות היסוד עשויות עץ אורן כאשר הדק עצמו יכול להיבנות מכל סוג עץ אחר. הברגת הברגים תעשה לאחר קידוח חריצים כדי למנוע פיצוצים וסדקים בקורות העץ. הקורות תונחנה זו בצד זו במרחק 4 מ”מ ביניהן על מנת לאפשר לתהליך הטבעי של העץ להתקיים ללא הפרעה (התרחבות הקורות).

ברנשטיין פרגולות ודקים מייצרים דקים בצפון באחריות מוצר מלאה. איש מקצוע מטעם החברה יגיע אל ביתכם כדי לאסוף נתונים עדכניים וחשובים על המבנה, הצרכים וההעדפות העיצוביות שלכם. שיחה בשקיפות מלאה תאפשר לכם לעמוד על ההבדלים בין הדקים: מעלות ועד תחזוקה, מאיכות ועד צבע גימור וכולי. כל לקוח מלווה על ידי אנשי המקצוע משלב הקונספט ועד לשלב הסופי תוך מתן דגש על הצרכים ועל ההעדפות.

מעוניינים בפרטים נוספים ללא התחייבות?

צרו קשר 04-8257057

ברנשטיין פרגולות ודקים – בונים איכות וסגנון

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

עבודות נוספות בתחום
לוגו - ברנשטיין פרגולות ודקים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן